Folyamatosan keresünk fiatalos munkavállalókat külföldi munkára, luxushajókra, szállodákba, szárazföldi vendéglátásba!Akár 0 % önrésszel!Kiutazásban és szállásban segítünk!
Érdeklődni: H-P: 9-15, 30/8161-469

2010. szeptember 29., szerda

Ausztriai munka - Házvezetőnő

Külföldi munka : Ausztria : Házvezetőnő

Ausztriába keresek házvezetőnőnek, olyan hölgyet, aki független vagy egy gyermeke van.családi villába.
Feltétel: középfokú végzettség

Feladat: házvezetés, ház körüli teendők
Munkakezdés akár azonnal!

Jelentkezés az állásra: György Péter 0043 6646328255 begin_of_the_skype_highlighting              0043 6646328255      end_of_the_skype_highlighting

7 megjegyzés:

  1. Tisztelt György Péter!

    Sajnos a nyelvet nem beszélem, de folyamatban van a nyelvtanulás.
    Jelenleg egy csongrád megyei kisvárosban élek, ingatlanforgalmazással foglalkozom, ami sajnos most nem a legbiztonságosabb megélhetőségi lehetőség.
    52 éves, független, megbízható, sportot szerető, stressztűrű vagyok. Jogosítvánnyal, autóval rendelkezem. Egy felnőtt fiam van, aki nem velem él.
    A kérdésem a következő:
    melyik városban, illetve mekkora bérezés várható?
    Az állás azért lenne számomra megfelelő, mivel nincs semmilyen ismeretségem, kapcsolatom ausztriában, nyelvismeret hiányában pedig elvesznék, ezért magyar családnál nagyobb lehetőségem van a beilleszkedéshez. S nem utolsó sorban az ország közelsége miatt könnyebben ellenőrizhetném a saját ingatlanom eladását.

    Ha felkeltettem az érdeklődését, természetesen bővebb információt adok magamról.

    Üdvözlettel,
    Magony Margó
    06 30 329 2082

    skype: magony.margo

    VálaszTörlés
  2. Az állásra jelentkezem,három éve dolgozom német nyelvterületen,élettársam gondnoki állást vállalna mellettem.Telefonon történt megbeszélés után várom jelentkezését rokonán keresztül.

    üdvözlettel:
    dr Mirkovicsné Wagner Mária
    003625-264-030

    VálaszTörlés
  3. Tisztelt György Péter!

    Az állásra szeretnék jelentkezni.Szép Zsuzsanna 49 éves munkanélküli közgazdász vagyok. Már régóta keresem a lehetőséget, hogy Ausztriába tudjak menni dolgozni, mivel itthon nem kapkodnak korosztályom után a szakmámban(bankár).A nyelvet nagyon minimálisan beszélem, már sokszor tanultam, de aztán nem volt rá szükségem, így abba hagytam. Független vagyok, van két felnőtt gyermekem, akik már nem velem élnek.Az állás számomra nagyon megfelelő lenne. Kérem szíves visszajelzését.

    Üdvözlettel:
    Szép Zsuzsanna
    0036208057437
    szep.zsuzsanna@gmail.com
    skype:zsumami1961

    VálaszTörlés
  4. Tisztelt Gyorgy Peter!Az allasra szeretnek jelenkezni.Magda vagyok 53 eves kotono voltam de mar nem dolgozom,mar regota szeretnek Ausztriaba dolgozni igaz a nyelvet nem beszelem de remelem meg lehet tanulni.udv Magda. 0040764550092 magdakinces@yahoo.com

    VálaszTörlés
  5. Tisztelt György Úr!
    Gáll Angéla vagyok 47 éves. Végzettségem fodrász kereskedő-boltvezető és vendéglátó-üzletvezető. Van konyhai tapasztalatom és dolgoztam házvezetőnőként is. Felnőtt gyermekeim vannak. Nyelvtudásom még nincs de hajlandó vagyok tanulni.Szeretem az embereket az állatokat a környezetet. Két dologra vagyok kényes a becsületre és az őszinteségre. Tel elérhetőségem:+3670/588-5016 email címem:engii63@gmail.com
    Maradok tisztelettel!

    VálaszTörlés
  6. Tisztelt György Péter Úr!
    Amennyiben még nem betöltött az állás, engem érdekelne. Röviden magamról: 33 éves vagyok, gimnáziumi érettségim és vendéglátóipari technikusi végzettségem van. Hobbim a kertem, zöldség- és virágoskertem. Autóm nincs, B kategóriás jogosítványom van. Jelenleg Gárdonyban élek, régen tanultam németül, de tanulóképes vagyok.
    Ha bármilyen kérdése lenne, forduljon bizalommal hozzám.
    Elérhetőségem: pittike@gmail.com
    Tisztelettel: Bernáth Andrea

    VálaszTörlés
  7. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés